wtorek, 16 lutego 2010

Ksiądz Pawlukiewicz to mądry człowiek.
Kilka myśli (z jego kazań) wyrwanych z kontekstu, wg mnie wartych zapamiętania:
  • czasem dużo mówi się po to, by nie powiedzieć nic
  • ciemność bywa często kolorowa i hałaśliwa
  • ...jak Adam wracał z polowania to Ewa sprawdzała czy ma wszystkie żebra ;)
  •  zasadnicza inicjatywa należy do mężczyzny
  • kobieta jest 'reakcją' na inicjatywę
  • nie mów kobiecie: 'niech pani nie płacze', ale powiedz: 'jak pani będzie jutro wyglądać!'
  • mąż jest ochroniarzem żony
  • mężczyzna powinien mieć WŁADZĘ, nie pięści
  • rana, blizna są chlubą faceta
  • miłość wymaga pokory
  • kobieta jest zdolna do pomagania mężczyźnie w TRUDNYCH sprawach
  • kobietę bierze się za rękę, podnosi, prowadzi
  • kobiety są skonstruowane do GWAŁTOWNEJ!!!!! miłości
  • miłość z natury chce się dzielić
  • człowiek staje się wolny, kiedy zaczyna kochać za darmo
  • miłość nie jest chwilową ekstazą, lecz drogą
  • -'Kochasz mnie?' -'A kogo mam kochać?' - Adam i Ewa
  • specjalizacją kobiety jest nauka miłości, a mężczyzny odpowiedzialność
  • nie ma takiego świństwa, do którego facet nie dopisze ideologii
  • prawdziwa miłość jest niecierpliwa, śpieszy się
  • męskość to odnoszenie zwycięstwa moralnego w każdej sytuacji
  • może bardziej posiada się wtedy, gdy się nie posiada
  • miłość, która nie wyraża się cieleśnie jest kłamstwem
  • męskość to sprawiedliwość, kobiecość - miłosierdzie

3 komentarze:

  1. Dziękuję Ci za te myśli...

    Bardzo dziękuję :)

    POZDRAWIAM :*)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie u Anety zauważyłem, że Ty również napisałaś o ks. Pawlukiewiczu i z ciekawości zajrzałem. Zapraszam do przeczytania mojej notki, która jest akurat nie na blogspocie, lecz na onecie http://listy-o-milosci-ps.blog.onet.pl/2,ID400678288,SL400751085,index.html

    OdpowiedzUsuń